Sunday, October 19, 2008

ranting[at] cerating beach

alhamdullilah ku ucapkan kepada Allah yang Maha Berkuasa, Berkehendak dan yang Maha Pemurah kerana dengan limpah dan kurniaNya, kami sekeluarga telah pergi ke cerating pada 18 okt 2008 dimana penyumbang terbesar adalah isteriku...kak cik serta kekanda yang kaya raya...datin suzie...

kami yang lain nie....setakat sponsor brgan makanan la serta hadiah-hadiah...tu je la....poket bocor la...muahahahahaha....

percutian ke cerating ini adalah untuk meraikan tenaga kerja yang berhempas pulas sewaktu perkahwinan adik(papa) and reen(bonda). so...dua org ajk besar sudah pakat mau meraikan tenaga kerja ini di cerating...cuma satu terdapat tenaga keja yang x dpt hadir seperti cik risk, abu dan lain-lain kerna urusan yang tidak dpt dielakkan.

kat atas nie, gambar mat adam tengah togok air kelapa muda...sakan giler dia togok..kaw-kaw nyer....manakala, gambar kat bawah adalah gambar 3 org manusia yang dah tua tapi rase macam bebudak je...sakan giler main air....lari laju nyer...kalah christiano ronaldo....



seterusnya adalah gambar papa...yang termenung memikirkan apa jua perkara yang kami tidak ketahui...mungkin risau kat abang yang makan tek renti.,...hahahaha...yang tu lawak jer...abg makan sikit jer...mungkin dia nak diet agaknye....sekrg tak syok makan dgn dia...sbb dia mkn sikit jer...

nak kata dia gemuk...aku rase tak la sangat....gemuk sikit je...kan..abg kan...kan..kan...


ha...yang nie gambar reramai..depan bilik abg....abg kalau korang nak tau ...yang pakai baju hijau tuh...mana gemuk...betul tak sahabat2 lain....

izinkan aku perkenalkan barisan yang mengambil bahagian dalam pengambaran ini....
dari kiri

mama goh...emak yang sentiasa ingatkan org belakang sewaktu makan...dia akan pastikan sesiapa jua akan makan...dia akan simpankan makanan kalau org tu...tak de atau buat keje pd masa tuh....

abg rem...manusia yang sentiasa mengambil kire perasaan org lain sampai terpaksa memendam rase sendiri...abg yang prihatin serta akan all out utk adik2nye...

datin suzie@yong...kekanda yang buat kari, nasi ayam sangat sedap...penyumbang terbesar trip ini

nyah@nonie...kekanda yang sangat rajin dan tekun...korang bayang...dia boleh jahit manik2 pada baju 10 pasang dlm masa 5 hari...pergh...wa salute lu nyah

zila@kakak...yang kuat menyanyi...suara sedap beb...cuma kalau dia nak menceburkan diri dalam dunia hiburan...dia kene g slim world dulu la....hahahaha....

kak cik@sally...isteriku yang aku sayangi...penyumbang terbesar bersama datin suzie...baik hati walaupun kata2nye pedas...sbb bini aku nie ckp je..kalau dia tak puas ati...tetapi memang baik ati bro.....pandai buat laksa, kuih muih(paling sedap cucur udang)...i luv u yang.

trip nie...mmg syok cuma...aku cian kat bini aku kene sengat dek jelly fish@obor-obor....ptg sabtu...sampai ari nie...isnin...dok sakit lagi....cian sungguh bini aku....


so...itulah coretan aku serba sedikit pada kali ini....semoga kita akan diberkati Illahi hendaknya....

wassalam

7 comments:

anis said...

ranting?? mcm baru dengar aje..best tak? kalu best nant bg contact num kan..leh kite pg lak.. tu la sian KC kena jellyfish..semoga cepat semboh k..

hisyamrahman said...

ok la nis...dia ade dua type of chalet...dekat laut dgn dekat jalan...yg dekat laut tu best....mmg boleh g...

madier said...

weeiii...takde kueh mueh lain ke yg sedap?cucur udang je...

ikan said...

cucur udang banyak minyak....hahahhaha

miss calling u C.U! panggil tan sri tak best ahhh....

smalam drive dlm hujan + jam aku teringat nko, ma n masnawi...

kenapa?

mungkin sebab nko naik kl tp tak reti nak tepon, apatah lagi nak singgah kajang yg sepelaung sahaja dari putrajaya. ciss....

KOYAN said...

pohHHhH..abg rem..macam gergasi....

hisyamrahman said...

madier: cucuq mmg sedap...sedap giler...mung pun suka makan

ikan: bukan tak nak singgah d...aku mmg la tight bile g kl...nanti aku akan jumpa gak ko...mmg aku suruh ko panggil aku cok...ko yg gatal

koyan: tak baik di...panggil abg gitu

Aku...kan Abangg said...

gua rasa cam nak sautau angin jer budak koyan nie!!berani sound gua cam tu..

disinari bulan

disinari bulan
gambar diambil pada 19 Julai 2008 jam 9.30 pm

planning

a process that includes defining goals, establishing strategy, and developing plans to coordinate activities.

majlis aqiqah afeeq

majlis aqiqah afeeq