Monday, October 13, 2008

more picture [at] majlis jamuan hari raya


bebudak menyanyi dan menari...
diaorg kene paksa dgn mak bapak diaorg


mczue
sahabat yang boleh bergurau, berkongsi cerita dan baik hati


tadi bebdk kene paksa dgn mak bapak diaorg,
yang nie..staff pulak kene paksa dgn hr...muahahahaha


aril, adib & pet
berpose setelah penat menunggu upacara makan.


hero lan&aziera


dug&shirah
sedondon anak beranak nie



barisan mc pada malam itu
dari kiri
[adai, azizah, ziela and parween]


hidangan
[at]
majlis jamuan hari raya kolej shahputra

8 comments:

danny said...

gambo aku takde pong

Mc Zue said...

tq eN. sYAM..Huwahuwahuwa..

hisyamrahman said...

nanti aku amik ye ne...awok dok jauh sangat...tak tersampai lens aku...muahahahaha

zue...kata2 tu dtg dari hati aku yg tulus ikhlas...

madier said...

GAMBO AKU PUN TAKDE NAN...

ikan said...

gambo saya pon tak da! eh!

sudahkah disampaikan salam saya pd en kamal itu? pls refer pre comment in pre post.

::Azura Rahman:: said...

huhuhuhuhuhu... gambo diriku sipi2 pon tarak... cenggini laa nasib jadik staff x glamer... :(

hisyamrahman said...

hahahaha...sape2 yang gambo nye takde...sila laporkan diri pada saya ye....

Mc Zue said...

en.syam alhamdulillah...

disinari bulan

disinari bulan
gambar diambil pada 19 Julai 2008 jam 9.30 pm

planning

a process that includes defining goals, establishing strategy, and developing plans to coordinate activities.

majlis aqiqah afeeq

majlis aqiqah afeeq