Tuesday, September 30, 2008

selamat hari raya

hari ini bermula bulan baru dalam bulan islam iaitu bulan syawal yang menan merupakan bulan kemenangan kepada seluruh umat islam yang menjalankan ibadah puasa...semoga puasa yang telah kita lakukan akan diterima Allah SWT dan mendapat keberkatan dariNYA.


sesungguhnya, bulan ramadhan yang penuh kebesaran serta kerahmatan telah meninggalkan kita pada tahun ini..entah ke sempat kita untuk bertemu lagi bulan ini di tahun hadapan....bersama-sama la kita berdoa agar kita dapat bertemu kembali bulan yang membawa berjuta manafaat kepada sesiapa yang ingin memanafaatkannya.

dikesempatan ini, ingin aku serta keluarga mengucapkan selamat hari raya...maaf zahir dan batin, halalkan apa jua yang boleh dihalakan serta sekiranya aku perlua memohon kehalalan kalian...sila la bagitau, kalau tak boleh halalkan, bagitau la kat aku...akan ku cuba membayarnya, serta ku pohon keampunan kalian sekira ada perlakuan aku masa lampau serta sekarang yang mengecilkan ati, perasaan dsbnya.

SELAMAT HARI RAYA

kepada semua kenalan, sahabat handai serta saudara mara tanpa mengira perbezaan waktu dan lokasi ( utk mu tuh di).....

Wednesday, September 24, 2008

hadiah raya

kelmarin kecoh di televisyen pasal pemberian kuih raya ataupun hamper kepada kakitangan kerajaan....aku pelik sungguh la...pemberian kuih raya ataupun hamper raya tu pun rasuah ke??? pada aku...kuih raya adalah perkara yang utk kite nikmati bersama....satu lagi...kenapa perkara kuih raya yang diperbesarkan...banyak lagi perkara yang berlaku kat negera kite nie yang melibatkan rasuah yg bernilai jutaan ringgit malaysia....

kes kecik kecoh...kes besar senyap...adakah itu keadilan namanya...aku teringat satu kisah cikgu sekolah ditangkap kerana membuat perniagaan supply kertas a4...yang jualannya x la sebesar mana...kene tangkap...tapi yang kes eric chia...macam banyak je nama tidak dikeluarkan...tu kes besar giler tuh...sampai bangkrap la perwaja....

haiya...wa tak mau komen banyak la...sebab...kite mentimun...cuma kite berkata dan menegur mengikut keupayaan kita...so...sediri pikirla kan....

dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan selamat hari raya, maaf zahir dan batin dan halalkan makan, minum, hutang x mau tuntut ke dsbnya....

Tuesday, September 16, 2008

my pictures


hisyamrahman's photostream

dear friends

i kindly invite you to see my photostream at http://www.flickr.com/photos/hisyamrahman/ or at http://hisyamrahman.fotopages.com

may you enjoy seeing it...

Monday, September 15, 2008

Puasa - hari ke 16

hari ini telah genaplah kita berpuasa selama 16 hari...pejam celik...pejam celik...dah 16 hari kite posekan...macam sekejap jer....cepat sungguh masa beredar...semoga kita semua mendpt kerahmatan bulan yg penuh mulia ini....

selamat hari raya


salam buat semua....

cuma ingin mengucapkan selamat hari raya...maaf zahir dan batin

Sunday, September 14, 2008

history!!!!

today...wan zain wan mahmood...the best friend i had just set up his blog...that is seavillage.blogspot.com...so..he make history by doing that...surely does (if you know how obsess he is with it application)...hehehe

Miniclip Game - Paintball

disinari bulan

disinari bulan
gambar diambil pada 19 Julai 2008 jam 9.30 pm

planning

a process that includes defining goals, establishing strategy, and developing plans to coordinate activities.

majlis aqiqah afeeq

majlis aqiqah afeeq