Sunday, October 19, 2008

orkidku

Think of all the beauty still left around you and be happy

6 comments:

madier said...

cokdang...lu pakai camera jenis menda?brape laam dah berkecimpung?hehehe...org melayu kat sini sejak 2 menjak ni dah giler kamera besar2....rega dlm 200-300pound..kalu kat msia mahal ke muroh?

akupun dok reti sgt..

hisyamrahman said...

aku pakai nikon d90 di...mung usha la kat sana rege berape...kalu murah aku pun nok kirim dgn mung....

madier said...

berehhh...adalah sorang member aku kat sini hok mula beli kamera gitu..rasanya nikon jugok...pastu pas sorang2 ikut beli...

tapi tak sini diaorg beli kot ebay jer...rega dia cam aku ckp tu ler..aku pun dok tau pasal rega kat msia...tu dok tau mahal ke muroh...

mung try ler usha kot ebay uk..heheehe..

http://www.ebay.co.uk/

hisyamrahman said...

berehhh di...nanti aku tgk...pah tu aku royak ke mung...aku nok carik gok pinggang empat segi...

madier said...

bereh...mana hok bkenan tu mung bgtau...btau higher bidder skali ler hok mung sanggup...blh aku tlg bid kan...hehehe

pinggan tu insyaallah aku tlg ushakan..

hisyamrahman said...

tq di...

disinari bulan

disinari bulan
gambar diambil pada 19 Julai 2008 jam 9.30 pm

planning

a process that includes defining goals, establishing strategy, and developing plans to coordinate activities.

majlis aqiqah afeeq

majlis aqiqah afeeq