Saturday, October 25, 2008

aku kan abang

a.rhymie padillah a.k.a abang
nama yang ku rasekan agak glamer di kolej shahputra dan dikalangan para pelajar...mungkin ramai yang tidak percaya terhadap kenyataan aku...tetapi percaya la...bile sebut je nama abg rem...pasti ramai yang tersenyum

seorg yang mempunyai badan yang sasa, suka bergurau. mesra dan tak lokek pada aku...itulah abg remie yang aku kenali...

abg merupakan pengurus bahagian rekod dan kemasukan pelajar di kolej shahputra...yang mana dulunye...dia adalah seorg chief di angkatan tentera laut diraja malaysia...berkhidmat untuk negara dan sekrg menabur bakti demi shahputra....kalau korang tak caya...tgk la dia sekrg nie...dok sibuk lipat surat...sampai sakit pinggang la beb....

apa-apa pun bang..wa respek sama lu beb...lu abg gua....love u babey

5 comments:

Mc Zue said...

wa pu respek lu abang...hehehe..

hisyamrahman said...

ehhhh...mczue...idup lagi rupanye...ingatkan doh tok aktif doh...dok post yg same je...muahahahah

danny said...

sepatutnya 'akukan abang yg besar' hehehehe

hisyamrahman said...

muahahaha

anis said...

abg rem mmg best... nk plak masa kt pekan dulu...sempoi ajer...suka wat lawak...

disinari bulan

disinari bulan
gambar diambil pada 19 Julai 2008 jam 9.30 pm

planning

a process that includes defining goals, establishing strategy, and developing plans to coordinate activities.

majlis aqiqah afeeq

majlis aqiqah afeeq