Tuesday, October 28, 2008

muhammad afeeq aiman


ini adalah putera kedua ku.
lahir pada 28 februari 2008 di Klinik ST Chong, Kuantan, Pahang
berat sewaktu dilahirkan hanyalah 2.44kg
pergh...masa aku mula-mula kasi dia mandi, hari ke 3 kot....sebelah tangan je aku pegang
tapi sekarang...
naik lenguh dukung dia
hari nie dgn semlm dia demam...sedih tgk..mkn sambil tutup mata...lenguh agaknya tapi roti abis je makan...muahahaha

macam2 mana pun setiap anak mempunyai kriteria tersendiri....ameer[putera sulungku] kalau nak gi jalan, seblm sampai gambang dah tido...afeeq lak, sampai temerloh belum tentu tido....hehehe...anak oh anak

apa2 pun aku akan buat apa yang termampu dek aku untuk menjadikan anak2 aku insan yang berketrampilan dan berjaya dunia dan akhirat.

insyaAllah

6 comments:

KOYAN said...

Hadis Abu Hurairah r.a:
Sesungguhnya Al-Aqrak bin Haabis pernah melihat Nabi s.a.w memeluk Hasan. Al-Aqrak lalu berkata: Sesungguhnya aku memiliki sepuluh orang anak, namun aku tidak pernah memeluk seorang pun daripada mereka. Kemudian Rasulullah s.a.w bersabda: Sesungguhnya sesiapa yang tidak menyayangi, nescaya beliau tidak akan disayangi ( Riwayat Muslim )

::Azura Rahman:: said...

Anak oh anak... alangkah bahagianya jika dikurniakan anak... :(

hisyamrahman said...

Allah tidak pernah kejam terhadap umatnya...bersabar dan bertawakal lah...InsyaAllah akan dikurniakan rezki oleh Allah SWT

ikan said...

tomeiii.....

rajinnya edit gambo....

hisyamrahman said...

hahahaha...sikit2 jer pn ikan....

Aku...kan Abangg said...

JET LI gua memang cuteeeeeee maaa..

http://remie05.blogspot.com

disinari bulan

disinari bulan
gambar diambil pada 19 Julai 2008 jam 9.30 pm

planning

a process that includes defining goals, establishing strategy, and developing plans to coordinate activities.

majlis aqiqah afeeq

majlis aqiqah afeeq