Wednesday, November 26, 2008

kene tag dah aku nih

assalamualaikum

aku pun dah kene tag dek dene a.k.a danny
jadik aku akan cuba menjawab soalan-soalan yang ditujukan dengan seikhlas yang mungkin...

THREE NAMES THAT FRIEND CALL YOU
1.Syam [kat kolej shahputra]
2. Cucur@CU@chok [kat UUM]
3. Benta [kat SMART]

THREE MOST IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE
1. 17 Mei [tarikh lahir- boleh bg hadiah lps nih]
2. 07 April [tarikh lahir isteri yang ku cintai]
3. 31 Ogos 2000 [tarikh aku akad nikah-dah 8 tahun dah aku bergelar suami]

THREE WAYS TO BE HAPPY
1. Memain dgn anak2ku
2. Tangkap gambar yang cun
3. Layan komen2 dpd blog, flickr


THREE OF YOUR FAVORITE SONGS AS OF NOW
1. Jason mraz-i'm yours
2. It not over- chris daughtry
3. Bismillah-too phat

THREE PERSON YOU MISS FROM YOUR PAST
1. Arwah Mama [Al-Fatihah utk beliau]
2. Arwah Ahtong [Al-Fatihah utk beliau]
3. Arwah Tok Misai [Al-Fatihah utk beliau]

THREE GIFTS YOU WOULD LIKE TO RECEIVE THREE OF YOUR FAVORITE
1. Kamera Nikon D3 bersama lens2 nye
2. Jam Tag Heuer-latest edition
3. BMW bike-dual version-off bike

HOBBIES
1. Tangkap gambar
2. Tengok Wayang
3. Pi melancong

THREE PLACES YOU WANT TO GO FOR VACATION
1. Mekah [tempat yang ku rasekan tiada jemu utk sentiasa kembali]
2. New Zealand
3. Pulau-pulau kat Malaysia

THREE FAVORITE CARTOON/ANIME CHARACTER
1. Yang dulu2 nye citer...marcos...jet fighter jadik moto
2. Optimus Prime- transformer
3. Pinnaccio

THREE MALLS YOU USUALLY GO TO
1. East Coast Mall-Kuantan
2. Plaza Pelangi-Johor
3. Sogo-KL

THREE FAVORITE DRINKS
1. Nescafe Tarik
2. Teh O
3. Sirap Bandung-asli nyer

THREE THINGS FOUND IN YOUR BAG
1. Kamera
2. Laptop
3. External Hard disk

THREE FAVORITE COLOURS
1. Biru
2. Hitam
3. Coklat

TOP THREE FOODS YOU LOVE SO MUCH
1. Apa2 jua yang mak aku masak
2. Apa2 jua yang bini aku masak - laksa terutamanya
3. Pizza - Dominos@Crocodile Rock

TOP THREE 'THINGS' SPECIAL TO YOU
1. My parents- hj rahman, Hjh Maimon, Hj idham and arwah mama
2. My kids
3. My whole family

diaorg bukan barangan tapi insan2 inilah yang memberi kemanisan dalam hidupku

TOP THREE ATTITUDES YOU LIKE
1. Rendah Diri
2. Ikhlas
3. jujur

TOP THREE FACES YOU LIKE
1. My parents- hj rahman, Hjh Maimon, Hj idham and arwah mama
2. My kids
3. My whole family


THREE THINGS YOU'LL BE DOING TOMORROW
1. Mesyurat kat KL [7.15 pm-pan pac klia]
2. Semayang Jumaat
3. Dok dl kete sepjg balik dan pegi KL

TOP THREE WHY YOU ARE BUSY AT THIS TIME
1. Masih dalam menyesuaikan diri dgn tugas sekarang
2. Nak menghabiskan master aku
3. Establishkan group aku

akhirnya...settle dah tugasan aku setelah ditagkan oleh dene@danny
semoga jawapan aku memenuhi persoalan yang diajukan...terima kasih atas kesabaran membaca jawapan2 aku...

maaf dan ampun sekirenya ada jawapan aku yang menguris hati atau menyalahi undang2 dunia dan akhirat.

wassalam

9 comments:

madier said...

ok lah benta....hahahha..benta tu mende?

hisyamrahman said...

hahaha...benta tu salah satu daerah kat pahang gu....

madier said...

ooo..ngatkan ada maksud lain...menta ke...hehehe...ko asal benta ke?

ikan said...

encik benta ke jengka?...group encik ada buat editing and printing photobook tak?
kasi mulah2....

danny said...

benta? hehehe
padan la Hazmi n hazri (spupu aku) suh kim salam ke benta. Rupanya mu satu skoloh ngan dia. hehehe

bila abis Master? Semoga cepat abis. Pani kita pakat2 wat DBA plak nak? Ramai2 best sikit.

hisyamrahman said...

madier: aku dpt nama tu gu sbb ade senior aku nama sama dgn aku gu...pah tu org panggil dia benta...dia kuar je..dpt ke aku la gu

ikan: aku boleh tolong printkan...takde hal nye...ko bg konsep yg ko nak...tahu la group aku mengodehnye

danny: hahahaha...aku tgh last sem nie ne...letih doh rasenye...maleh kot nok sambung dba...

madier said...

ewahhh...byk tul gu nyer..

relax bro..

anis said...

ha ah..cousin sy pon sebut2 benta tuh!!! name diaorg suhaimi n suffian..katanya satu skolah dulu...

hisyamrahman said...

hehehe...rase mcm kenal...sepupu ko tu anis

disinari bulan

disinari bulan
gambar diambil pada 19 Julai 2008 jam 9.30 pm

planning

a process that includes defining goals, establishing strategy, and developing plans to coordinate activities.

majlis aqiqah afeeq

majlis aqiqah afeeq