Friday, November 21, 2008

keheningan pagi


pada 10 november 2008
aku bersama kawan2 telah pergi ke teluk cempedak dengan satu matlamat mendapatkan gambar sunrise-matahari terbit

kami telah berada di tc jam 6 am
terkezut aku...ingatkan x de orang tapi
bersepah-sepah muda mudi pada masa tu...
agaknya..diaorg overnight...tu la pasal diaorg boleh ada kat tc jam 6am

aku heran gak...mak ayah dia ..tak kisah ke anak2 diaorg ke mana semalaman...
aduh...takut aku memikirkan anak2 aku nanti...
kecut perut

sambung balik pasal shoot sunrise...
kami agak kurang bernasib baik kerana pada pagi tu
matahari tak mau kuar...kene lindung dek awan yang tebal
frust..tapi itulah dugaan
InsyaAllah...lain kali ade la rezki aku serta sahabat2 seperjuangan aku tuh

wassalam

4 comments:

madier said...

mantappp..

hisyamrahman said...

tq gu

KOYAN said...

tuh la pasai..anak2 kita esok jagan meletakkan kepercayaan 100%...50 %cukup..lebiih2 kene ragu2...mesti subuh kat masjid besar kuatan kan...

hisyamrahman said...

hehehe...betul tuh di...mmg kene sentiasa peratikan anak2 kite...bukan perati sbb x sayang tapi sebab syg la kite kene perati dgn telitinya...

disinari bulan

disinari bulan
gambar diambil pada 19 Julai 2008 jam 9.30 pm

planning

a process that includes defining goals, establishing strategy, and developing plans to coordinate activities.

majlis aqiqah afeeq

majlis aqiqah afeeq