Monday, November 17, 2008

cubaan menggunakan teknik hdr




aku mencuba teknik hdr yang telah lama dipraktikkan oleh photographer...cuma aku tiada keberanian utk mencubanya...tetapi dgn kewujudan group aku sendiri yang sentiasa memberikan galakkan serta dorongan serta kerjasama yang erat....aku telah berjaya mencuba teknik ini...mungkin cubaan ini kurang berjaya tetapi group aku akan sentiasa mencuba.

kami sekarang dok sakan mendesign logo, business card serta website utk group kami...akan ku maklumkan kepada para sahabat menggenai group kami ini...manala tau nak menggunakan khidmat fotografi kami.

doakan kejayaan kami para sahabat sekalian.

7 comments:

danny said...

ok dah tu buat permulaan.

Dengan teknik, pengalaman, kamera, teknology, ilmu, sabar, kretiviti dan 'jiwa', pasti boleh berjaya nanti.

Aku tak pro ambik gambar tapi suka ambik gambar sekadar utk merakam sejarah sahaja. hehehe

hisyamrahman said...

tu la ne...ilmu ini adalah satu perkara yang sangat luas...dan disebabkan itulah Rasullullah pernah berkata...tuntutlah ilmu sehingga ke negara china....

semoga Allah memberkati ilmu yang aku sedang timba ini

Mc Zue said...

+ kurang ongkos..hehehe

hisyamrahman said...

tak paham la zue...cuba huraikan sikit lagi

madier said...

bereh gu..teruskan usaha....apa guna kamera canggih kalau tak praktikkan ilmu2 yg ada...

hehheh..

hisyamrahman said...

betul tu gu...tq atas sokongan

Mc Zue said...

saya menjawab untuk jawapan d6 plus ongkos kurang..

disinari bulan

disinari bulan
gambar diambil pada 19 Julai 2008 jam 9.30 pm

planning

a process that includes defining goals, establishing strategy, and developing plans to coordinate activities.

majlis aqiqah afeeq

majlis aqiqah afeeq