Tuesday, September 30, 2008

selamat hari raya

hari ini bermula bulan baru dalam bulan islam iaitu bulan syawal yang menan merupakan bulan kemenangan kepada seluruh umat islam yang menjalankan ibadah puasa...semoga puasa yang telah kita lakukan akan diterima Allah SWT dan mendapat keberkatan dariNYA.


sesungguhnya, bulan ramadhan yang penuh kebesaran serta kerahmatan telah meninggalkan kita pada tahun ini..entah ke sempat kita untuk bertemu lagi bulan ini di tahun hadapan....bersama-sama la kita berdoa agar kita dapat bertemu kembali bulan yang membawa berjuta manafaat kepada sesiapa yang ingin memanafaatkannya.

dikesempatan ini, ingin aku serta keluarga mengucapkan selamat hari raya...maaf zahir dan batin, halalkan apa jua yang boleh dihalakan serta sekiranya aku perlua memohon kehalalan kalian...sila la bagitau, kalau tak boleh halalkan, bagitau la kat aku...akan ku cuba membayarnya, serta ku pohon keampunan kalian sekira ada perlakuan aku masa lampau serta sekarang yang mengecilkan ati, perasaan dsbnya.

SELAMAT HARI RAYA

kepada semua kenalan, sahabat handai serta saudara mara tanpa mengira perbezaan waktu dan lokasi ( utk mu tuh di).....

1 comment:

mohamad ismadi sallehudin said...

ni blog bile ni...skg dah jadi COO sibuk sikit agaknye.. jadi ke nak ambik painting aku? haha...

disinari bulan

disinari bulan
gambar diambil pada 19 Julai 2008 jam 9.30 pm

planning

a process that includes defining goals, establishing strategy, and developing plans to coordinate activities.

majlis aqiqah afeeq

majlis aqiqah afeeq